http://www.mercury.to/index.php?page=Wiki&wikipage=Video_Conferenceadresinde mercury ile yapilabilecegi yaziyor. henuz basaramadim ben.
pardus-wiki de mercury nin nasýl kurulacagi anlatilmis... On 5/5/06, Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> wrote: > > Bu listedeki tüm kullanýcýlara sormak istiyorum: > Pardus'ta ayný anda görüntülü ve sesli görüþme aracý varmý.Amsn ve > kopete'de bunu baþaramadým.Gerek forum ve gerekse bu mesaj listesinde > doyurucu bir þey bulamadým.Belki acemilikten ve bu konularda fazla > bilgimin olmamasýndan dolayý ilgili bir iletiyi görmemiþ > olabilirim.Anlayýþla karþýlanmayý umuyorum. > Sevgiler,saygýlar. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060506/5774b76f/attachment.htm
