http://www.mercury.to/index.php?page=Wiki&wikipage=Video_Conferenceadresinde
mercury ile yapilabilecegi yaziyor. henuz basaramadim ben.

pardus-wiki de mercury nin nasýl kurulacagi anlatilmis...


On 5/5/06, Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> wrote:
>
> Bu listedeki tüm kullanýcýlara sormak istiyorum:
> Pardus'ta ayný anda görüntülü ve sesli görüþme aracý varmý.Amsn ve
> kopete'de bunu baþaramadým.Gerek forum ve gerekse bu mesaj listesinde
> doyurucu bir þey bulamadým.Belki acemilikten ve bu konularda fazla
> bilgimin olmamasýndan dolayý ilgili bir iletiyi görmemiþ
> olabilirim.Anlayýþla karþýlanmayý umuyorum.
> Sevgiler,saygýlar.
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060506/5774b76f/attachment.htm
 

Cevap