Aslýnda hem sesli hem de görüntülü sohbet yapabileceðiniz bir program depoda 
mevcut: Wengophone. Yalnýz ses kalitesi henüz çok iyi deðil. Þu an 
geliþtirilmekte olan 2.0 sürümünde umarým daha iyi olur. 2.0 sürümünde Wengo 
hesabýnýzýn yanýnda MSN, Yahoo, Jabber/GTalk, ICQ hesaplarýnýzýn hepsini bir 
arada kullanabileceksiniz. 1.0 sürümünü denemek isteyenler kaynak deposundan 
derleyip kurabilirler:

pisi bi 
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/applications/network/wengophone/pspec.xml


Cumartesi 13 May 2006 13:36 tarihinde, Hasan Ozcelik þunlarý yazmýþtý: 
> Skype'ye diyeceðim olmaz elbet.Sevincinizi paylaþýyorum.
> Ama benim görüþtüðüm kiþilerin tamamýna yakýný ne yazýkki msn
> messenger kullanýyor.Yaþadýðýnýz özgürlüðe,bende yakýnda kavuþurum
> umuduyla bekliyorum.Kopete'den bunu nasýl yapýyorsunuz,ben
> baþaramadým.Veya svn'yi bir turlayayým tekrar,belki bir sürprizle
> karþýlaþýrým.
> Selamlar.
>
> 12.05.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmýþ:
> > Selam
> > Pardus 1.1 ile birlikte skype sesli görüþme etkin Kopete üzerinden msn
> > baðlantýsý ile sesli görüntülü görüþme mümkün arasýra kesilse bile.Ben
> > yine sabredemedim svn den 1.1 ile gelecek olan ses problemi çözülmüþ
> > skype 1.1 i kurdum sesler enfes kýsa bir süre sonra birçok yeniliði ve
> > hýzlý açýlýmýyla Pardus 1.1 ile tanýþacaðýz.Birtek skype görüþmelerim
> > için winxp ye geçmek artýk zor gelmeye baþlamýþtý skype kurunca bu
> > zorunluðumda kalktý ortadan.Skype görüntülü ve sesli iletiþim için
> > windows için çýkarttýðý sesli görüntülü iletiþiminin skype tarafýndan
> > linux versiyonunuda web sitesinde kullanýma açmýþ olmasý gerekmekte.Ýyi
> > geceler
> >
> > 12.05.2006 tarihinde erkin tek <gemeyilim at gmail.com> yazmýþ:
> >
> >
> > Selam,
> > Sanýrým pardus programcýlarý harala gürele 1.1 için çalýþýyorlar,
> > doyurucu cvp için biraz sabretmeniz gerekecek :( .
> > Kim bilir belki kapalý kapýlarýn ardýndan isteðiniz de çýkar.
> >
> > On 5/11/06, Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> wrote:
> > > Uzun uðraþlardan sonra Mercury'i kurdum.
> > > (Sun-jre,JMF paketlerinin de yüklenmesi isteniyor)
> > > Options=>Switch to advenced view=>JMF wizard yoluna göre,belirlediði 5
> > > kriter 'Passed' olarak sonlanmasýna raðmen,'There are no video capture
> > > devices present' biçiminde bir ileti alýyorum.'Reload' deyip
> > > yinelediðimde yine ayný sonuç:Web kameramý tanýmýyor.Ses(mikrofon)
> > > kullanamýyorum,ayar yeride yok sanki.
> > > Bu paketi,sesli-görüntülü anýnda haberleþme amacýyla denemiþtim.
> > > Acaba eksik olan nedir.
> > > Pardus-Wiki'de açýklanan her þeyi yapýyorum,yine de sonuç alamýyorum.
> > > Bilgi ve deneyimlerinizi paylaþýrmýsýnýz.
> > > Saygýlar,sevgiler.
> > >
> > > 06.05.2006 tarihinde Burak Su < mburaksu at gmail.com> yazmýþ:
> >
> > http://www.mercury.to/index.php?page=Wiki&wikipage=Video_Conference
> >
> > > > adresinde mercury ile yapilabilecegi yaziyor. henuz basaramadim ben.
> > > >
> > > > pardus-wiki de mercury nin nasýl kurulacagi anlatilmis...
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > On 5/5/06, Hasan Ozcelik < hasanozcelik35 at gmail.com > wrote:
> > > >
> > > > Bu listedeki tüm kullanýcýlara sormak istiyorum:
> > > > Pardus'ta ayný anda görüntülü ve sesli görüþme aracý varmý.Amsn ve
> > > > kopete'de bunu baþaramadým.Gerek forum ve gerekse bu mesaj listesinde
> > > > doyurucu bir þey bulamadým.Belki acemilikten ve bu konularda fazla
> > > > bilgimin olmamasýndan dolayý ilgili bir iletiyi görmemiþ
> > > > olabilirim.Anlayýþla karþýlanmayý umuyorum.
> > > > Sevgiler,saygýlar.
> > > > _______________________________________________
> > > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> > > > _______________________________________________
> > > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
> >
> > --
> > www.fotograf.web.tr
> > _______________________________________________
> >
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

Cevap