Uzun uðraþlardan sonra Mercury'i kurdum. (Sun-jre,JMF paketlerinin de yüklenmesi isteniyor) Options=>Switch to advenced view=>JMF wizard yoluna göre,belirlediði 5 kriter 'Passed' olarak sonlanmasýna raðmen,'There are no video capture devices present' biçiminde bir ileti alýyorum.'Reload' deyip yinelediðimde yine ayný sonuç:Web kameramý tanýmýyor.Ses(mikrofon) kullanamýyorum,ayar yeride yok sanki. Bu paketi,sesli-görüntülü anýnda haberleþme amacýyla denemiþtim. Acaba eksik olan nedir. Pardus-Wiki'de açýklanan her þeyi yapýyorum,yine de sonuç alamýyorum. Bilgi ve deneyimlerinizi paylaþýrmýsýnýz. Saygýlar,sevgiler.
06.05.2006 tarihinde Burak Su <mburaksu at gmail.com> yazmýþ: > http://www.mercury.to/index.php?page=Wiki&wikipage=Video_Conference > adresinde mercury ile yapilabilecegi yaziyor. henuz basaramadim ben. > > pardus-wiki de mercury nin nasýl kurulacagi anlatilmis... > > > > On 5/5/06, Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com > wrote: > > > Bu listedeki tüm kullanýcýlara sormak istiyorum: > Pardus'ta ayný anda görüntülü ve sesli görüþme aracý varmý.Amsn ve > kopete'de bunu baþaramadým.Gerek forum ve gerekse bu mesaj listesinde > doyurucu bir þey bulamadým.Belki acemilikten ve bu konularda fazla > bilgimin olmamasýndan dolayý ilgili bir iletiyi görmemiþ > olabilirim.Anlayýþla karþýlanmayý umuyorum. > Sevgiler,saygýlar. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > >
