Uzun uðraþlardan sonra Mercury'i kurdum.
(Sun-jre,JMF paketlerinin de yüklenmesi isteniyor)
Options=>Switch to advenced view=>JMF wizard yoluna göre,belirlediði 5
kriter 'Passed' olarak sonlanmasýna raðmen,'There are no video capture
devices present' biçiminde bir ileti alýyorum.'Reload' deyip
yinelediðimde yine ayný sonuç:Web kameramý tanýmýyor.Ses(mikrofon)
kullanamýyorum,ayar yeride yok sanki.
Bu paketi,sesli-görüntülü anýnda haberleþme amacýyla denemiþtim.
Acaba eksik olan nedir.
Pardus-Wiki'de açýklanan her þeyi yapýyorum,yine de sonuç alamýyorum.
Bilgi ve deneyimlerinizi paylaþýrmýsýnýz.
Saygýlar,sevgiler.

06.05.2006 tarihinde Burak Su <mburaksu at gmail.com> yazmýþ:
> http://www.mercury.to/index.php?page=Wiki&wikipage=Video_Conference
> adresinde mercury ile yapilabilecegi yaziyor. henuz basaramadim ben.
>
> pardus-wiki de mercury nin nasýl kurulacagi anlatilmis...
>
>
>
> On 5/5/06, Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com > wrote:
> >
> Bu listedeki tüm kullanýcýlara sormak istiyorum:
> Pardus'ta ayný anda görüntülü ve sesli görüþme aracý varmý.Amsn ve
> kopete'de bunu baþaramadým.Gerek forum ve gerekse bu mesaj listesinde
> doyurucu bir þey bulamadým.Belki acemilikten ve bu konularda fazla
> bilgimin olmamasýndan dolayý ilgili bir iletiyi görmemiþ
> olabilirim.Anlayýþla karþýlanmayý umuyorum.
> Sevgiler,saygýlar.
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>

Cevap