Skype'ye diyeceðim olmaz elbet.Sevincinizi paylaþýyorum.
Ama benim görüþtüðüm kiþilerin tamamýna yakýný ne yazýkki msn
messenger kullanýyor.Yaþadýðýnýz özgürlüðe,bende yakýnda kavuþurum
umuduyla bekliyorum.Kopete'den bunu nasýl yapýyorsunuz,ben
baþaramadým.Veya svn'yi bir turlayayým tekrar,belki bir sürprizle
karþýlaþýrým.
Selamlar.

12.05.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmýþ:
> Selam
> Pardus 1.1 ile birlikte skype sesli görüþme etkin Kopete üzerinden msn
> baðlantýsý ile sesli görüntülü görüþme mümkün arasýra kesilse bile.Ben yine
> sabredemedim svn den 1.1 ile gelecek olan ses problemi çözülmüþ skype 1.1 i
> kurdum sesler enfes kýsa bir süre sonra birçok yeniliði ve hýzlý açýlýmýyla
> Pardus 1.1 ile tanýþacaðýz.Birtek skype görüþmelerim için winxp ye geçmek
> artýk zor gelmeye baþlamýþtý skype kurunca bu zorunluðumda kalktý
> ortadan.Skype görüntülü ve sesli iletiþim için windows için çýkarttýðý sesli
> görüntülü iletiþiminin skype tarafýndan linux versiyonunuda web sitesinde
> kullanýma açmýþ olmasý gerekmekte.Ýyi geceler
>
> 12.05.2006 tarihinde erkin tek <gemeyilim at gmail.com> yazmýþ:
> >
>
> Selam,
> Sanýrým pardus programcýlarý harala gürele 1.1 için çalýþýyorlar, doyurucu
> cvp için biraz sabretmeniz gerekecek :( .
> Kim bilir belki kapalý kapýlarýn ardýndan isteðiniz de çýkar.
>
>
> On 5/11/06, Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> wrote:
> > Uzun uðraþlardan sonra Mercury'i kurdum.
> > (Sun-jre,JMF paketlerinin de yüklenmesi isteniyor)
> > Options=>Switch to advenced view=>JMF wizard yoluna göre,belirlediði 5
> > kriter 'Passed' olarak sonlanmasýna raðmen,'There are no video capture
> > devices present' biçiminde bir ileti alýyorum.'Reload' deyip
> > yinelediðimde yine ayný sonuç:Web kameramý tanýmýyor.Ses(mikrofon)
> > kullanamýyorum,ayar yeride yok sanki.
> > Bu paketi,sesli-görüntülü anýnda haberleþme amacýyla denemiþtim.
> > Acaba eksik olan nedir.
> > Pardus-Wiki'de açýklanan her þeyi yapýyorum,yine de sonuç alamýyorum.
> > Bilgi ve deneyimlerinizi paylaþýrmýsýnýz.
> > Saygýlar,sevgiler.
> >
> > 06.05.2006 tarihinde Burak Su < mburaksu at gmail.com> yazmýþ:
> > >
> http://www.mercury.to/index.php?page=Wiki&wikipage=Video_Conference
> > > adresinde mercury ile yapilabilecegi yaziyor. henuz basaramadim ben.
> > >
> > > pardus-wiki de mercury nin nasýl kurulacagi anlatilmis...
> > >
> > >
> > >
> > > On 5/5/06, Hasan Ozcelik < hasanozcelik35 at gmail.com > wrote:
> > > >
> > > Bu listedeki tüm kullanýcýlara sormak istiyorum:
> > > Pardus'ta ayný anda görüntülü ve sesli görüþme aracý varmý.Amsn ve
> > > kopete'de bunu baþaramadým.Gerek forum ve gerekse bu mesaj listesinde
> > > doyurucu bir þey bulamadým.Belki acemilikten ve bu konularda fazla
> > > bilgimin olmamasýndan dolayý ilgili bir iletiyi görmemiþ
> > > olabilirim.Anlayýþla karþýlanmayý umuyorum.
> > > Sevgiler,saygýlar.
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > >
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> > >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > >
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> > >
> > >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
>
>
>
> --
> www.fotograf.web.tr
> _______________________________________________
>
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>

Cevap