merhaba.. :) -güncellenmiþ..1.1 alfa-
"programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim.. ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata" uyarýsýný alýyorum.. üç kere denedim beceremedim.. aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :) hoþça kalýn
