merhaba.. :)
-güncellenmiþ..1.1 alfa-

"programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim..
ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata" uyarýsýný 
alýyorum..
üç kere denedim beceremedim..
aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :)
hoþça kalýn

Cevap