Geribildirim uygulamasýný bende kullandým ve herhangi bir hatada almadým.
13.07.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmýþ: > > merhaba.. :) > -güncellenmiþ..1.1 alfa- > > "programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim.. > ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata" > uyarýsýný > alýyorum.. > üç kere denedim beceremedim.. > aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :) > hoþça kalýn > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060713/bb9c6399/attachment.htm
