Geribildirim uygulamasýný bende kullandým ve herhangi bir hatada almadým.


13.07.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmýþ:
>
> merhaba.. :)
> -güncellenmiþ..1.1 alfa-
>
> "programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim..
> ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata"
> uyarýsýný
> alýyorum..
> üç kere denedim beceremedim..
> aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :)
> hoþça kalýn
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060713/bb9c6399/attachment.htm
 

Cevap