Perþembe 13 Temmuz 2006 17:08 tarihinde, mengucek þunlarý yazmýþtý: > "programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim.. > ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata" > uyarýsýný alýyorum.. > üç kere denedim beceremedim.. > aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :)
Yanlýþ hatýrlamýyorsam, geri bildirimler kararlý sürüm itibariyle alýnmaya baþlanacak. -- Arda Çetin <arda~pardusman.org> http://arda.pardusman.org/ Talk is cheap, show me the code! ~ Linus Torvalds
