Perþembe 13 Temmuz 2006 17:08 tarihinde, mengucek þunlarý yazmýþtý: 

> "programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim..
> ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata"
> uyarýsýný alýyorum..
> üç kere denedim beceremedim..
> aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :)

Yanlýþ hatýrlamýyorsam, geri bildirimler kararlý sürüm itibariyle alýnmaya 
baþlanacak.

-- 
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org/

Talk is cheap, show me the code! ~ Linus Torvalds

Cevap