Perþembe 13 Temmuz 2006 17:38 tarihinde, Arda Çetin þunlarý yazmýþtý: 
> Perþembe 13 Temmuz 2006 17:08 tarihinde, mengucek þunlarý yazmýþtý:
> > "programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim..
> > ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata"
> > uyarýsýný alýyorum..
> > üç kere denedim beceremedim..
> > aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :)
>
> Yanlýþ hatýrlamýyorsam, geri bildirimler kararlý sürüm itibariyle alýnmaya
> baþlanacak.
ben geri bildrim kullandým , çalýþýyor en azýndan hata almadým bir yere 
gitmediyse bile.

Önder

Cevap