Perþembe 13 Temmuz 2006 17:38 tarihinde, Arda Çetin þunlarý yazmýþtý: > Perþembe 13 Temmuz 2006 17:08 tarihinde, mengucek þunlarý yazmýþtý: > > "programlar>internet>geribildirim"i kullanmak istedim.. > > ama "veri gönderiliyor..baþarýsýz.. geribildirim veritabanýnda hata" > > uyarýsýný alýyorum.. > > üç kere denedim beceremedim.. > > aramýzda "geribildirim"i kullanan var mý.. :) > > Yanlýþ hatýrlamýyorsam, geri bildirimler kararlý sürüm itibariyle alýnmaya > baþlanacak. ben geri bildrim kullandým , çalýþýyor en azýndan hata almadým bir yere gitmediyse bile.
Önder
