Arkadaþlar Kafein ile vcd oynatýrken görüntü ve ses gayet iyi fakat mausu hafifçe oynattýðýmda ses ve görüntü gidiyor ve kafein kapanýyor.Zannedersem Bu Bir Hata dan kaynaklanýyor.Daha evvel hata kaydý girirlip girilmediðini bilmiyorum -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/e730dd74/attachment.html
- [Pardus-kullanicilari] Kafein huseyin bilen
- [Pardus-kullanicilari] Kafein Mucibirahman İLBUĞA
- [Pardus-kullanicilari] Kafein huseyin bilen
- [Pardus-kullanicilari] Kafein Mucibirahman İLBUĞA
- [Pardus-kullanicilari] YNT: Kafein Bünyamin CAMGÖZ
- [Pardus-kullanicilari] YNT: Kafein huseyin bilen
