Arkadaþlar
Kafein ile vcd oynatýrken görüntü ve ses gayet iyi fakat mausu hafifçe
oynattýðýmda ses ve görüntü gidiyor ve kafein kapanýyor.Zannedersem Bu Bir
Hata dan kaynaklanýyor.Daha evvel hata kaydý girirlip girilmediðini
bilmiyorum
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/e730dd74/attachment.html
 

Cevap