Denediðim vcd lerin tamamý orijinal deðiþik vcd leri de taktým ayný olay fareyi hareket ettirince kafein susuyor ve kapanýyor.Pardus 1.0 a geçtim ayný vcd ler oynatýrken mausu istediðim kadar oynatýp hareket ettireyim hiç bir þey olmuyor Tahminimce bu bir hata olsa gerek usb maus ve wireles mausda da da aynýþey oluyor Kde de kafein çöküþ uyarýsý hatasý veriyor.
15.07.2006 tarihinde Mucibirahman ÝLBUÐA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmýþ: > > Selamlar, > Enteresandýr! Bu hatayý bende bir kere yakaladým. Ancak daha sonra baþka > cd'ler denediðimde sorunun olmadýðýný farkettim. Baska bir (mümkünse orjinal > VCD) ile dener misiniz? > > Mucip:) > > > ----- Original Message ----- > *From:* huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> > *To:* pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > *Sent:* Saturday, July 15, 2006 2:01 PM > *Subject:* [Pardus-kullanicilari] Kafein > > Arkadaþlar > Kafein ile vcd oynatýrken görüntü ve ses gayet iyi fakat mausu hafifçe > oynattýðýmda ses ve görüntü gidiyor ve kafein kapanýyor.Zannedersem Bu Bir > Hata dan kaynaklanýyor.Daha evvel hata kaydý girirlip girilmediðini > bilmiyorum > > ------------------------------ > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/a450dd41/attachment.html
