Aþaðýdaki bahsedilen hatanýn aynýsýný bende yaþadým.
________________________________
Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr bu kiþinin yerine:
huseyin bilen
Gönderilmiþ: Cmt 15.07.2006 15:45
Kime: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] Kafein
Denediðim vcd lerin tamamý orijinal deðiþik vcd leri de taktým ayný olay fareyi
hareket ettirince kafein susuyor ve kapanýyor.Pardus 1.0 a geçtim ayný vcd ler
oynatýrken mausu istediðim kadar oynatýp hareket ettireyim hiç bir þey olmuyor
Tahminimce bu bir hata olsa gerek usb maus ve wireles mausda da da aynýþey
oluyor Kde de kafein çöküþ uyarýsý hatasý veriyor.
15.07.2006 tarihinde Mucibirahman ÝLBUÐA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmýþ:
Selamlar,
Enteresandýr! Bu hatayý bende bir kere yakaladým. Ancak daha sonra
baþka cd'ler denediðimde sorunun olmadýðýný farkettim. Baska bir (mümkünse
orjinal VCD) ile dener misiniz?
Mucip:)
----- Original Message -----
From: huseyin bilen <mailto:bilenhuseyin at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Sent: Saturday, July 15, 2006 2:01 PM
Subject: [Pardus-kullanicilari] Kafein
Arkadaþlar
Kafein ile vcd oynatýrken görüntü ve ses gayet iyi fakat mausu hafifçe
oynattýðýmda ses ve görüntü gidiyor ve kafein kapanýyor.Zannedersem Bu Bir Hata
dan kaynaklanýyor.Daha evvel hata kaydý girirlip girilmediðini bilmiyorum
________________________________
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazý olmayan bir eklenti temizlendi...
Ýsim: kullanýlamýyor
Tür: application/ms-tnef
Boyut: 6063 bayt
Taným: kullanýlamýyor
Url:
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060717/1824d245/attachment.bin