Selamlar, Enteresandýr! Bu hatayý bende bir kere yakaladým. Ancak daha sonra baþka cd'ler denediðimde sorunun olmadýðýný farkettim. Baska bir (mümkünse orjinal VCD) ile dener misiniz?
Mucip:) ----- Original Message ----- From: huseyin bilen To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr Sent: Saturday, July 15, 2006 2:01 PM Subject: [Pardus-kullanicilari] Kafein Arkadaþlar Kafein ile vcd oynatýrken görüntü ve ses gayet iyi fakat mausu hafifçe oynattýðýmda ses ve görüntü gidiyor ve kafein kapanýyor.Zannedersem Bu Bir Hata dan kaynaklanýyor.Daha evvel hata kaydý girirlip girilmediðini bilmiyorum ------------------------------------------------------------------------------ _______________________________________________ Pardus-kullanicilari mailing list Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/b5f54c7f/attachment.htm
