Selamlar,
Enteresandýr! Bu hatayý bende bir kere yakaladým. Ancak daha sonra baþka cd'ler 
denediðimde sorunun olmadýðýný farkettim. Baska bir (mümkünse orjinal VCD) ile 
dener misiniz?

Mucip:)

  ----- Original Message ----- 
  From: huseyin bilen 
  To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr 
  Sent: Saturday, July 15, 2006 2:01 PM
  Subject: [Pardus-kullanicilari] Kafein


  Arkadaþlar
  Kafein ile vcd oynatýrken görüntü ve ses gayet iyi fakat mausu hafifçe 
oynattýðýmda ses ve görüntü gidiyor ve kafein kapanýyor.Zannedersem Bu Bir Hata 
dan kaynaklanýyor.Daha evvel hata kaydý girirlip girilmediðini bilmiyorum 



------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  Pardus-kullanicilari mailing list
  Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
  http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/b5f54c7f/attachment.htm
 

Cevap