12 Eki 2006 Per 10:56 tarihinde, Ahmet Özgür Gökalp þunlarý yazmýþtý: > Arkadaþlar ben bir eþeklik yaptým.
merhaba.. bende indirmeye baþladým.. yani elektrikler gitse. :) sonumuz ayný olacak.. ne heyecanlý bir güncelleme :D herkese kazasýz indirmeler diliyorum.. hoþça kalýn..
