12 Eki 2006 Per 10:56 tarihinde, Ahmet Özgür Gökalp þunlarý yazmýþtý: 
> Arkadaþlar ben bir eþeklik yaptým.

merhaba..
bende indirmeye baþladým.. yani elektrikler gitse. :)
sonumuz ayný olacak..
ne heyecanlý bir güncelleme :D
herkese kazasýz indirmeler diliyorum..
hoþça kalýn..

Cevap