Verdiðiniz bilgi için teþekkür ederim. Þu anda bütün güncellemeleri 
tamamlayabildim ve sistemim açýldý. Baþýna geleceklere þimdiden duyuralým :)
12 Eki 2006 Per 11:09 tarihinde, ihsan AKIN þunlarý yazmýþtý: 
> root olarak
> dhcpcd eth0
> kablolu normal bir adsl modeme yetiyor olmasý lazým
>
> 2006/10/12, Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com>:
> > Arkadaþlar ben bir eþeklik yaptým. Bugün çýkan güncelleme paketini
> > indirirken (yaklaþýk 360 MB) çýkmam gerektiði için ctrl+c tuþ
> > kombinasyonuyla güncellemeyi iptal ettim. (Konsoldan pisi up ile
> > güncelleme yapýyordum.) Bu güncellemelere baþlamadan önce çakýþma olan
> > paketleri kaldýrayým mý? diye sordu evet dedim. Neyse kaldýrdý, dosyalarý
> > indirirken de ben yarýda kestim iþlemi. Sonra bilgisayarý kapattým.
> > Açtýðýmda ise grubu geçiyor, açýlmaya baþlýyor fakat login ekranýna
> > gelmeden bekliyor. (Sanýrým kaldýrýlan dosyalardan ötürü) ctrl alt f1 ile
> > konsola düþebiliyorum ancak internet baðlantýsýný yapamadýðýmdan
> > güncelleme yapamýyorum.
> >
> > Þimdi sorum þu: Konsoldan hangi komutu versek te ethernet üzerinden
> > makinanýn bir ip alarak internete baðlanmasýný saðlasak?
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

Cevap