root olarak
dhcpcd eth0
kablolu normal bir adsl modeme yetiyor olmasý lazým

2006/10/12, Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com>:
>
> Arkadaþlar ben bir eþeklik yaptým. Bugün çýkan güncelleme paketini
> indirirken (yaklaþýk 360 MB) çýkmam gerektiði için ctrl+c tuþ
> kombinasyonuyla güncellemeyi iptal ettim. (Konsoldan pisi up ile güncelleme
> yapýyordum.) Bu güncellemelere baþlamadan önce çakýþma olan paketleri
> kaldýrayým mý? diye sordu evet dedim. Neyse kaldýrdý, dosyalarý indirirken
> de ben yarýda kestim iþlemi. Sonra bilgisayarý kapattým. Açtýðýmda ise grubu
> geçiyor, açýlmaya baþlýyor fakat login ekranýna gelmeden bekliyor. (Sanýrým
> kaldýrýlan dosyalardan ötürü) ctrl alt f1 ile konsola düþebiliyorum ancak
> internet baðlantýsýný yapamadýðýmdan güncelleme yapamýyorum.
>
> Þimdi sorum þu: Konsoldan hangi komutu versek te ethernet üzerinden
> makinanýn bir ip alarak internete baðlanmasýný saðlasak?
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/857f4776/attachment.html
 

Cevap