root olarak dhcpcd eth0 kablolu normal bir adsl modeme yetiyor olmasý lazým
2006/10/12, Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com>: > > Arkadaþlar ben bir eþeklik yaptým. Bugün çýkan güncelleme paketini > indirirken (yaklaþýk 360 MB) çýkmam gerektiði için ctrl+c tuþ > kombinasyonuyla güncellemeyi iptal ettim. (Konsoldan pisi up ile güncelleme > yapýyordum.) Bu güncellemelere baþlamadan önce çakýþma olan paketleri > kaldýrayým mý? diye sordu evet dedim. Neyse kaldýrdý, dosyalarý indirirken > de ben yarýda kestim iþlemi. Sonra bilgisayarý kapattým. Açtýðýmda ise grubu > geçiyor, açýlmaya baþlýyor fakat login ekranýna gelmeden bekliyor. (Sanýrým > kaldýrýlan dosyalardan ötürü) ctrl alt f1 ile konsola düþebiliyorum ancak > internet baðlantýsýný yapamadýðýmdan güncelleme yapamýyorum. > > Þimdi sorum þu: Konsoldan hangi komutu versek te ethernet üzerinden > makinanýn bir ip alarak internete baðlanmasýný saðlasak? > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/857f4776/attachment.html
