Bu arada istediðiniz komut
firefox with www.hotmail.com yada firefox www.hotmail.com root olmaya gerek duymadan çalýþýyor. Özgür GÖKALP wrote On 12-10-2006 18:17: > Merhaba. Konsolda firefoxu www.hotmail.com ile baþlatmak istesek komutu nasýl > olmalý? > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > >
