Tamamdýr. Teþekkür ederim. Daha önce denemiþtim ama olmamýþtý niyeyse. Bu
komutu da KMess için istedim. Hotmaile girerken konqueror sorun yarattýðýndan
KMess altýnda hesap ayarlarýndan Posta bölümünde hotmailin altýndaki seçenek
komut çalýþtýr. Oraya yazdým bu komutu. Þu anda posta kontrolü firefox ile
yapýlýyor. Fakat ilk defasýnda firefoxda kullanýcý ve parolayý kaydet
seçeneðini seçtim. Fakat daha önceki denememde programý kapatýp açmamýþtým,
þimdi farklý olarak bunu yaptým. Posta kutusuna direkt olarak eriþmekte
güçlük yaþayanlara da buradan yol göstermiþ olayým :)
12 Eki 2006 Per 18:27 tarihinde, Eren Türkay þunlarý yazmýþtý:
> firefox www.hotmail.com
>
> 12.10.2006 tarihinde Özgür GÖKALP <ozgurgokalp at gmail.com> yazmýþ:
> > Merhaba. Konsolda firefoxu www.hotmail.com ile baþlatmak istesek komutu
> > nasýl
> > olmalý?
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari