Tamamdýr. Teþekkür ederim. Daha önce denemiþtim ama olmamýþtý niyeyse. Bu 
komutu da KMess için istedim. Hotmaile girerken konqueror sorun yarattýðýndan 
KMess altýnda hesap ayarlarýndan Posta bölümünde hotmailin altýndaki seçenek 
komut çalýþtýr. Oraya yazdým bu komutu. Þu anda posta kontrolü firefox ile 
yapýlýyor. Fakat ilk defasýnda firefoxda kullanýcý ve parolayý kaydet 
seçeneðini seçtim. Fakat daha önceki denememde programý kapatýp açmamýþtým, 
þimdi farklý olarak bunu yaptým. Posta kutusuna direkt olarak eriþmekte 
güçlük yaþayanlara da buradan yol göstermiþ olayým :)
12 Eki 2006 Per 18:27 tarihinde, Eren Türkay þunlarý yazmýþtý: 
> firefox www.hotmail.com
>
> 12.10.2006 tarihinde Özgür GÖKALP <ozgurgokalp at gmail.com> yazmýþ:
> > Merhaba. Konsolda firefoxu www.hotmail.com ile baþlatmak istesek komutu
> > nasýl
> > olmalý?
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

Cevap