konsoldan firefox u neden öntanýmlý sayfayla açmak istediðinizi anlayamadým. eðer çok ýsrarcýysanýz firefox içinde seçeneklerden hotmail baþlangýç sayfasý olacak þekilde ayarlarsýnýz, konsoldan firefox komutu verdiðiniz zaman hotmail ile birlikte açýlýr.
Özgür GÖKALP wrote On 12-10-2006 18:17: > Merhaba. Konsolda firefoxu www.hotmail.com ile baþlatmak istesek komutu nasýl > olmalý? > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > >
