konsoldan firefox u neden öntanýmlý sayfayla açmak istediðinizi 
anlayamadým. eðer çok ýsrarcýysanýz firefox içinde seçeneklerden hotmail 
baþlangýç sayfasý olacak þekilde ayarlarsýnýz, konsoldan firefox komutu 
verdiðiniz zaman hotmail ile birlikte açýlýr.

Özgür GÖKALP wrote On 12-10-2006 18:17:
> Merhaba. Konsolda firefoxu www.hotmail.com ile baþlatmak istesek komutu nasýl 
> olmalý?
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>   

Cevap