Broadcom Wireless kartlar için artýk ndiswrapper kullanmak zorunda deðilsiniz
https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs/Driver/bcm43xx/Dapper sitesinde
1.2. Using the New Broadcom Driver Bölümünde yenii sürücüleri kubuntu
altýnda nasýl kullanacaðýnýzý anlatmakta biraz deðiþtirerek sanýrým pardus
altýndada benzer bir yol izlenilebilinir ( sallýyorum orda apt-get
install yazýyorsa
bahsedilen paketi siz elle derleyerek kurarak yapabilirsiniz )

On 10/14/06, Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com> wrote:
> Merhaba,
>
> wpa_supplicant adlý paketi alýp kurmanýz gerekiyor wpa-psk þifrenizi
> girebilmek için. Daha sonra aþaðýdaki linkte anlatýlanlarý yapmanýz
> gerekiyor.
>
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:WiFi_WPA
>
>
> Muhammet Kara wrote On 14-10-2006 14:42:
> > Merhaba,
> > Ben de wireless'a baðlanamadýðým için pardusu silip WinXP kurmak
> > zorunda kaldým. Wiki'de anlatýlanlarý yaptýktan sonra usb wireless
> > adaptörüm sorunsuz þekilde çaýlmaya baþladý, kablosuz aðlar olmasý
> > gerektiði gibi listelendi ama aðýmýzdaki WPA-PSK þifresini girecek
> > biryer bulamadýðým için maalesef baðlanamadým. Her seferinde "geçerisz
> > wep anahtarý" gibi bir uyarý geldi. Bu sorunu çözmenin bir yolu var mý
> > acaba? Yoksa wpa-psk ( her ne demekse ) henüz pardus tarafýndan
> > desteklenmediði için baðlanamýyor muyum?
> > Teþekkürler.
> >
> >
> > On 10/14/06, *fevzi kahraman* <fevzikahraman at gmail.com
> > <mailto:fevzikahraman at gmail.com>> wrote:
> >
> >     Biraz once sürücüyü indirdim ve bi cd ye aktardým . Masa üstüne
> >     gelen ikon a týkladýðýmda Cannot obtain lock on /media/.hal-mtap
> >     hatasý geliyor..Önerilerinizi bekliyorum.. tessekurle
> >     r
> >
> >     On 10/14/06, *Uður Çetin* <ugur.jnmbk at gmail.com
> >     <mailto:ugur.jnmbk at gmail.com>> wrote:
> >
> >         Þu sayfadakileri denediniz mi?
> >         http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Ndiswrapper
> >         <http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Ndiswrapper>
> >
> >         14.10.2006 tarihinde *fevzi kahraman* <fevzikahraman at gmail.com
> >         <mailto:fevzikahraman at gmail.com>> yazmýþ:
> >
> >             Merhabalar..
> >
> >             Ben alpha 3 sürümünü kullanýyorum. Dizüstü bilgisayarýmda
> >             hiç bir þekilde wireless baglantýsý yapamýyorum..
> >             Að yapýlandýrma merkezi, yeni wireless baðlantýsý olstur
> >             dediðim, gelen ekran da aygýt kýsmý bos gorunuyor ve
> >             tarama yapamýyorum.
> >
> >             Bilgisayarým hp nx 6310.Bilgisayara dahili bi þekilde
> >             Broadcam wireless 802.11b/g buluyor..
> >
> >             Bu sorun yuzunden wireless baglantýsýna her zman windowsta
> >             girmek zorunda kalýyorum :(
> >
> >             tessekuler
> >
> >             _______________________________________________
> >             Pardus-kullanicilari mailing list
> >             Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >             <mailto:Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
> >             http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
> >
> >
> >         _______________________________________________
> >         Pardus-kullanicilari mailing list
> >         Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >         <mailto:Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
> >         http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >         <http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari>
> >
> >
> >
> >
> >
> >     _______________________________________________
> >     Pardus-kullanicilari mailing list
> >     Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >     <mailto:Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
> >     http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >     <http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari>
> >
> >
> >
> >
> >
> > --
> > Regards,
> > Muhammet Kara
> >
> > GTalk / Msn Messenger: muhammet.k {AT} gmail {DOT} com
> > GSM: +90 555 5880396
> > ------------------------------------------------------------------------
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>


-- 
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/

Cevap