Biraz once sürücüyü indirdim ve bi cd ye aktardým . Masa üstüne gelen ikon a
týkladýðýmda Cannot obtain lock on /media/.hal-mtap  hatasý
geliyor..Önerilerinizi bekliyorum.. tessekurle
r
On 10/14/06, Uður Çetin <ugur.jnmbk at gmail.com> wrote:
>
> Þu sayfadakileri denediniz mi?
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Ndiswrapper
>
> 14.10.2006 tarihinde fevzi kahraman <fevzikahraman at gmail.com> yazmýþ:
> >
> > Merhabalar..
> >
> > Ben alpha 3 sürümünü kullanýyorum. Dizüstü bilgisayarýmda hiç bir
> > þekilde wireless baglantýsý yapamýyorum..
> > Að yapýlandýrma merkezi, yeni wireless baðlantýsý olstur dediðim, gelen
> > ekran da aygýt kýsmý bos gorunuyor ve tarama yapamýyorum.
> >
> > Bilgisayarým hp nx 6310.Bilgisayara dahili bi þekilde Broadcam wireless
> > 802.11b/g buluyor..
> >
> > Bu sorun yuzunden wireless baglantýsýna her zman windowsta girmek
> > zorunda kalýyorum :(
> >
> > tessekuler
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/162f9325/attachment-0001.htm
 

Cevap