Şu sayfadakileri denediniz mi?
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Ndiswrapper

14.10.2006 tarihinde fevzi kahraman <fevzikahraman at gmail.com> yazmış:
>
> Merhabalar..
>
> Ben alpha 3 sürümünü kullanıyorum. Dizüstü bilgisayarımda hiç bir 
> şekilde
> wireless baglantısı yapamıyorum..
> Ağ yapılandırma merkezi, yeni wireless bağlantısı olstur dediğim, gelen
> ekran da aygıt kısmı bos gorunuyor ve tarama yapamıyorum.
>
> Bilgisayarım hp nx 6310.Bilgisayara dahili bi şekilde Broadcam wireless
> 802.11b/g buluyor..
>
> Bu sorun yuzunden wireless baglantısına her zman windowsta girmek zorunda
> kalıyorum :(
>
> tessekuler
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/a541fd0a/attachment.html
 

Cevap