Åu sayfadakileri denediniz mi? http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Ndiswrapper
14.10.2006 tarihinde fevzi kahraman <fevzikahraman at gmail.com> yazmıÅ: > > Merhabalar.. > > Ben alpha 3 sürümünü kullanıyorum. Dizüstü bilgisayarımda hiç bir > Åekilde > wireless baglantısı yapamıyorum.. > AÄ yapılandırma merkezi, yeni wireless baÄlantısı olstur dediÄim, gelen > ekran da aygıt kısmı bos gorunuyor ve tarama yapamıyorum. > > Bilgisayarım hp nx 6310.Bilgisayara dahili bi Åekilde Broadcam wireless > 802.11b/g buluyor.. > > Bu sorun yuzunden wireless baglantısına her zman windowsta girmek zorunda > kalıyorum :( > > tessekuler > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/a541fd0a/attachment.html
