Merhaba,

Pardus 2007 Beta kullanýyorum. 12-13 Kasým' dan sonra sistemimi 
güncellemeye çalýþtýðýmda yükseltilecek paket yok mesajýný alýyorum. 
Gerçekten bir güncelleme yok mu yoksa pisi de bir sorun mu var?

Teþekkürler;

Cevap