+1
17.11.2006 tarihinde Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com> yazmıÅ: > > Merhaba, > > Pardus 2007 Beta kullanıyorum. 12-13 Kasım' dan sonra sistemimi > güncellemeye çalıÅtıÄımda yükseltilecek paket yok mesajını > alıyorum. > Gerçekten bir güncelleme yok mu yoksa pisi de bir sorun mu var? > > TeÅekkürler; > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061117/740d7c16/attachment.html
