17 Kas 2006 Cum 22:28 tarihinde, Hakan Demirbilek þunlarý yazmýþtý: > Pardus 2007 Beta kullanýyorum. 12-13 Kasým' dan sonra sistemimi > güncellemeye çalýþtýðýmda yükseltilecek paket yok mesajýný alýyorum. > Gerçekten bir güncelleme yok mu yoksa pisi de bir sorun mu var?
Beta'ya girdiðimiz için tüm güncellemeler önce bazý testlere tabi tutuluyor ve depoya öyle giriyorlar, alpha'da olduðu gibi direkt depoya girmiyorlar onun için 14 Kasýmdan beri olan güncellemeler henüz yerini almadý ama yakýnda alacak. -- S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house! -------------- sonraki bölüm -------------- Yazý olmayan bir eklenti temizlendi... Ýsim: kullanýlamýyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Taným: kullanýlamýyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061118/38b5fb4b/attachment.pgp
