17 Kas 2006 Cum 22:28 tarihinde, Hakan Demirbilek þunlarý yazmýþtý: 
> Pardus 2007 Beta kullanýyorum. 12-13 Kasým' dan sonra sistemimi
> güncellemeye çalýþtýðýmda yükseltilecek paket yok mesajýný alýyorum.
> Gerçekten bir güncelleme yok mu yoksa pisi de bir sorun mu var?

Beta'ya girdiðimiz için tüm güncellemeler önce bazý testlere tabi tutuluyor ve 
depoya öyle giriyorlar, alpha'da olduðu gibi direkt depoya girmiyorlar onun 
için 14 Kasýmdan beri olan güncellemeler henüz yerini almadý ama yakýnda 
alacak.

-- 
S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazý olmayan bir eklenti temizlendi...
Ýsim: kullanýlamýyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Taným: kullanýlamýyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061118/38b5fb4b/attachment.pgp
 

Cevap