Hayır, sistemlerinizde bir sorun yok. Ali IÅıngör
On 11/17/06, yakup geçgel <difgeo at gmail.com> wrote: > > +1 > > 17.11.2006 tarihinde Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com> > yazmıÅ: > > > > Merhaba, > > > > Pardus 2007 Beta kullanıyorum. 12-13 Kasım' dan sonra sistemimi > > güncellemeye çalıÅtıÄımda yükseltilecek paket yok mesajını > > alıyorum. > > Gerçekten bir güncelleme yok mu yoksa pisi de bir sorun mu var? > > > > TeÅekkürler; > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061118/dd02c266/attachment.htm
