Ýrfan KILIÇ wrote On 01-12-2006 16:14: > 915resolution görünen modlarý deðiþtiriyorum ancak bilgisayarý tekrar > çalýþtýrdýðýmda yine eski durumuna dönüyor. > lütfen yardým >
Siz nasýl yapýyorsunuz bilmiyorum ama kalýcý olmasý için /etc/conf.d/915resolution dosyasýnýn içine aþaðýdaki gibi istediðiniz ayarlarý yazacaksýnýz. 5a="1280 800" 5c="1680 1050" Kolay gelsin.
