iyi akþamlar
 915resolution 3a 1280 800
komutu verip ctrl+becspace tuþlarýna basarak 1280 800 çözünürlüðe
ulaþýyorum. Ancak bilgisayarý yeniden baþlatýnca yine eski haline 1024
768 olarak açýlýyor  birtürlü sorunu çözemedim konu hakkýnda bilgisi
olanlarýn yardýmlarýný bekliyorum
teþekkürler

Cevap