iyi akþamlar 915resolution 3a 1280 800 komutu verip ctrl+becspace tuþlarýna basarak 1280 800 çözünürlüðe ulaþýyorum. Ancak bilgisayarý yeniden baþlatýnca yine eski haline 1024 768 olarak açýlýyor birtürlü sorunu çözemedim konu hakkýnda bilgisi olanlarýn yardýmlarýný bekliyorum teþekkürler
- [Pardus-kullanicilari] çözünürlük İrfan KILIÇ
- [Pardus-kullanicilari] çözünürlük Yılmaz Bilgili
- [Pardus-kullanicilari] çözünürlük Yılmaz Bilgili
- [Pardus-kullanicilari] çözünürlük İrfan KILIÇ
- [Pardus-kullanicilari] çözünürlük Onur Küçük
