On Sun, 3 Dec 2006 17:53:38 +0200
"Ýrfan KILIÇ" <iirfann at gmail.com> wrote:

> iyi akþamlar
>  915resolution 3a 1280 800
> komutu verip ctrl+becspace tuþlarýna basarak 1280 800 çözünürlüðe
> ulaþýyorum. Ancak bilgisayarý yeniden baþlatýnca yine eski haline 1024
> 768 olarak açýlýyor  birtürlü sorunu çözemedim konu hakkýnda bilgisi
> olanlarýn yardýmlarýný bekliyorum
> teþekkürler

 /etc/conf.d/915resolution içine

3a="1280 800"

yazýnca otomatik olarak çalýþýyor mu ?

-- 
 Onur Küçük                                      Knowledge speaks,   
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens  

Cevap