On Sun, 3 Dec 2006 17:53:38 +0200 "Ýrfan KILIÇ" <iirfann at gmail.com> wrote:
> iyi akþamlar > 915resolution 3a 1280 800 > komutu verip ctrl+becspace tuþlarýna basarak 1280 800 çözünürlüðe > ulaþýyorum. Ancak bilgisayarý yeniden baþlatýnca yine eski haline 1024 > 768 olarak açýlýyor birtürlü sorunu çözemedim konu hakkýnda bilgisi > olanlarýn yardýmlarýný bekliyorum > teþekkürler /etc/conf.d/915resolution içine 3a="1280 800" yazýnca otomatik olarak çalýþýyor mu ? -- Onur Küçük Knowledge speaks, <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom listens
