Yýlmaz Bilgili wrote On 01-12-2006 16:22: > /etc/conf.d/915resolution > > dosyasýnýn içine aþaðýdaki gibi istediðiniz ayarlarý yazacaksýnýz. > > 5a="1280 800" > 5c="1680 1050" > > Siz nasýl yapýyorsunuz bilmiyorum ama kalýcý olmasý için
Bu vesile ile Pardus ile gelen xorg ve Intel sürücüleri ile 1680*1050 ekran çözünürlüðünün halen kullanýlamadýðýný geliþtirici arkadaþlara hatýrlatmak isterim. Selamlar.
