Kurabilirsin ama tüm dosyalarýn gidecek. Yedeðini al. Bir de cd dýþýnda kurduðun paketleri tekrar yüklemen gerekecek.
ihsan. 01 Ara 2006 Cum 22:40 tarihinde mehmet nebioglu þunlarý yazmýþtý: > öncelikle pardusun geliþmesine emeði geçen herkese teþekkür ederim.ben > linux ile ilk defa pardusta tanýþtým. bilgisayarýmda 2 iþletim sistemi var. > bir xp diðeri pardus 1.0. pardusun diðer sürümlerini xp üzerinden WMvare > ile kurup denedim pardus 2007 harika olmuþ artýk kararlý sürüme çok az > zaman kaldý ben pardus 1.0 yerine pardus 2007 kurmak istiyorum. pardus 1.0 > ýn kurulu olduðu bölüme pardus 2007 kurulurmu, yoksa 3 iþletim sistemi mi > olur? birde pardusa fifa 2007 türü oyunlar yüklenirmi? þimdiden ilginize > teþekkür ederim.
