Fatih, RC, ingilizce "Release Candidate"in kýsaltmasý. Yani Sürüm Adayý demek. Genelde Linux daðýtýmlarý son sürümlerini çýkarmadan önce alpha, alpha1.., beta, beta1.., ve RC diye sürümler çýkarýrlar. Bunlar son sürüm çýkmadan önce daha tecrübeli ve gönüllü kiþilerin kullanmalarý ve sistemdeki hatalarý tesbit etmeleri içindir. Bu sürümlerde hatalar düzeltildikten sonra RC (yada buna sürüm adayýnýn kýsalmasý olarak SA diyebiliriz) çýkar ve son sürümden önceki son denemler yapýlýr hata var mý diye. Ve nihayet en sonunda tam sürüm çýkar ve onunda adý alpha'sýz beta'sýz ve RC'siz, sadece Pardus 2007'dir! :)
Ekrem SEREN "havan" 22.12.2006 tarihinde fatih firtina <fatihfrtna81 at hotmail.com> yazmýþ: > > slm herkese bu pardus 2007 rc nedir ben daha pardusun 2007 sini çözmeden > rc > si çýktý diðeri yerine bu rc sürümünümü kullanmamý tavsiye edersiniz? > > _________________________________________________________________ > Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar! > http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584 > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > Arama: http://liste.uludag.org.tr/arama/ > > > -- http://www.pardus.org.tr Pardus... Özgürlük Ýçin... -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061222/87cd7d47/attachment.html
