Selam Pardus 2007 en son çıkan en yeni en kararlı en güzel en süslü en cicili bicili sürüm :)
Pardus 2007 RC ise adaydı. Yani Åu demek pardus 2007 çıkmadan önce çıktı ve Åu anlama geliyordu. iÅte bu son deneme sürümü bundan sonra 2007 çıkıyor. Bu durumda anlatmak istediÄim Åu: Pardus 2007, Rc sürümünün bir üst modelidir. Son model odur onu kullanmalısın :) 22 Ara 2006 Cum 00:02 tarihinde, fatih firtina Åunları yazmıÅtı: > slm herkese bu pardus 2007 rc nedir ben daha pardusun 2007 sini çözmeden > rc si çýktý diðeri yerine bu rc sürümünümü kullanmamý tavsiye > edersiniz? > > _________________________________________________________________ > Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar! > http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584
