slm herkese bu pardus 2007 rc nedir ben daha pardusun 2007 sini çözmeden rc si çýktý diðeri yerine bu rc sürümünümü kullanmamý tavsiye edersiniz?
_________________________________________________________________ Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584
