slm herkese bu pardus 2007 rc nedir ben daha pardusun 2007 sini çözmeden rc 
si çýktý diðeri yerine bu rc sürümünümü kullanmamý tavsiye edersiniz?

_________________________________________________________________
Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar! 
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584

Cevap