Talat Bey bu downclock denen olayý her anakart desteklemiyor siz windows kullanýrken yapabiliyor muydunuz acaba bu iþlemi zira ben þu an görebiliyorum güç yöneticisinde bu ayarý eðer anakartýn desteklediðine eminseniz ve pisi'den programý tekrar kaldýrýp kurduðunuzda bir çözüme ulaþamazsanýz http://hata.pardus.org.tr adresinde bir hata kaydý açýn donaným bilginizle
03 Ara 2006 Paz 23:02 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý: > sag týkladýgýmda nemde malesef iþlemci frekans davranýþý adý altýnda bir > þey çýkmýyor. Kpowersave i yapýlandýr dediðimdede çýkmýyor. > > 03.12.2006 tarihinde Akýn Ömeroðlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmýþ: > > Merhabalar Taner Bey ayný özelliðe Pardus'da sahip. Hemen ayarlayalým. > > Pil durumunu gösteren sað altta olan simgeye lütfen sað týklayýn ve hemen > > sonrasýnda iþlemci frekans davranýþý kýsmýna geliniz. Eðer ubuntu'da > > olduðu > > gibi yüke göre ayarlama isterseniz Dinamik pilinizi korumak ve minumumda > > çalýþmak istiyorsanýz Güç Koruma eðer oyun oynama gibi performans > > isterseniz > > Performansý seçin. Kolaylýklar... > > > > 03 Ara 2006 Paz 19:58 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý:> > > > > > Pardus RC yükledim bugun. Daha öncede ayný sorun oluyordu ama > > > > yazmamýstým. > > > > > Centrino 1.7 iþlemcili notebook um var Pardusta faný surekli calýsýyor > > > > hic > > > > > susmuyor. Ubuntuda bu durumu kernelde kucuk bir ayar ile islemci > > > > dereceli > > > > > olarak yukseliyordu yani gerektiginde 1.7 kullanýyordu. Mitac 8050 > > > notebookum nasýl ubuntu gibi ayný ayarý yaparým yada ne yapmalýyým > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
