önemli deðil teþekkðr ederim :) sizbana gerekli yeri gösterdiniz ben bulurum
insallah.

03.12.2006 tarihinde Akýn Ömeroðlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmýþ:
>
> Talat Bey programý kaldýrýp depodan tekrar kurun isterseniz olmadý bir
> hata
> kaydý açýn. Nasýl desem ben de yeni yeni deneyim kazanýyorum pardus'ta
> hani o
> yüzden yardýmým biraz el yordamýyla biraz sýnýrlý kusura bakmayýn
>
> 03 Ara 2006 Paz 23:14 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý:
> > Su zamana kada hiç windows kullanmadým bu aletle ama Ubuntuda bunu
> > yapabiliyordum.
> >
> > 03.12.2006 tarihinde Akýn Ömeroðlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmýþ:
> > > Talat Bey bu downclock denen olayý her anakart desteklemiyor siz
> windows
> > > kullanýrken yapabiliyor muydunuz acaba bu iþlemi zira ben þu an
> > > görebiliyorum
> > > güç yöneticisinde bu ayarý eðer anakartýn desteklediðine eminseniz ve
> > > pisi'den programý tekrar kaldýrýp kurduðunuzda bir çözüme
> ulaþamazsanýz
> > > http://hata.pardus.org.tr adresinde bir hata kaydý açýn donaným
> > > bilginizle
> > >
> > > 03 Ara 2006 Paz 23:02 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý:
> > > > sag týkladýgýmda nemde malesef iþlemci frekans davranýþý adý altýnda
> > > > bir þey çýkmýyor. Kpowersave i yapýlandýr dediðimdede çýkmýyor.
> > > >
> > > > 03.12.2006 tarihinde Akýn Ömeroðlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmýþ:
> > > > > Merhabalar Taner Bey ayný özelliðe Pardus'da sahip. Hemen
> > > > > ayarlayalým. Pil durumunu gösteren sað altta olan simgeye lütfen
> sað
> > > > > týklayýn ve
> > >
> > > hemen
> > >
> > > > > sonrasýnda iþlemci frekans davranýþý kýsmýna geliniz. Eðer
> ubuntu'da
> > > > > olduðu
> > > > > gibi yüke göre ayarlama isterseniz Dinamik pilinizi korumak ve
> > >
> > > minumumda
> > >
> > > > > çalýþmak istiyorsanýz Güç Koruma eðer oyun oynama gibi performans
> > > > > isterseniz
> > > > > Performansý seçin. Kolaylýklar...
> > > > >
> > > > > 03 Ara 2006 Paz 19:58 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý:>
> > > > >
> > > > > > Pardus RC yükledim bugun. Daha öncede ayný sorun oluyordu ama
> > > > >
> > > > > yazmamýstým.
> > > > >
> > > > > > Centrino 1.7 iþlemcili notebook um var Pardusta faný surekli
> > >
> > > calýsýyor
> > >
> > > > > hic
> > > > >
> > > > > > susmuyor. Ubuntuda bu durumu kernelde kucuk bir ayar ile islemci
> > > > >
> > > > > dereceli
> > > > >
> > > > > > olarak yukseliyordu yani gerektiginde 1.7 kullanýyordu. Mitac
> 8050
> > > > > > notebookum nasýl ubuntu gibi ayný ayarý yaparým yada ne
> yapmalýyým
> > > > >
> > > > > _______________________________________________
> > > > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/a4c9882e/attachment.htm
 

Cevap