Bu durumda bir hata kaydý açsanýz iyi olur bence.

04.12.2006 tarihinde Yýlmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmýþ:
> talat uyarer wrote On 03-12-2006 23:02:
> > sag týkladýgýmda nemde malesef iþlemci frekans davranýþý adý altýnda
> > bir þey çýkmýyor. Kpowersave i yapýlandýr dediðimdede çýkmýyor.
> >
>
> Ben de sað týklayýp "güç koruma" modunu seçiyorum ama iþlemci 1800
> MHz'de çalýþmaya devam ediyor. Ýlemci frekans ayarý gibi bir bölüm yok.
> Sizden farklý olarak iþlemci faný sürekli çalýþmýyor fakat pil çabuk
> bitiyor.
>
> Bu konudaki geliþmelerden listeyi haberdar ederseniz sevinirim.
>
> Selamlar.
>
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>


-- 
Buðrahan Korkmaz

Blog: http://www.blogcu.com/bugrasan

Cevap