talat uyarer wrote On 03-12-2006 23:02: > sag týkladýgýmda nemde malesef iþlemci frekans davranýþý adý altýnda > bir þey çýkmýyor. Kpowersave i yapýlandýr dediðimdede çýkmýyor. >
Ben de sað týklayýp "güç koruma" modunu seçiyorum ama iþlemci 1800 MHz'de çalýþmaya devam ediyor. Ýlemci frekans ayarý gibi bir bölüm yok. Sizden farklý olarak iþlemci faný sürekli çalýþmýyor fakat pil çabuk bitiyor. Bu konudaki geliþmelerden listeyi haberdar ederseniz sevinirim. Selamlar.
