Waaalikumusslam w.b.t

Alhamdulillah...sama-sama lah Li. Semoga mendapat Haji yang mabrur.

Saiful.

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Wed, 3 Dec 2008 13:35:24
+0000Subject: { PESISIR } Re: MENCARI SIDIQQIN

Assalamualaikum semua teman-teman.saya sekarang berada ditanah suci sejak
22hb.November lalu melalui KT64 berlepas dr KTrg. Kepada teman2 yang
mengunjungi, saya mengucapkan beerbanyak-banyak terima kasih. Kepada yang tidak
sempat bertemu saya memohon maaf segalanya. Disini saya menemui Pak Samad Said
dan isterinya. Sekian, wassalam--- In Pesisir@yahoogroups.com, hashim latiff
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:>> Salam...> lama tak menulis di email.  sesekali
terbingkas bilah-bilah rindu untuk melontarkan sesuatau yang saya kira menarik
untuk dikongsi bersama.  justeru, hari ini saya menulis selepas menyiapkan satu
set cerita kanak-kanak sebanyak enam buah.>  > penat menulis saya layari:  blog
mencari sidiqqin.  kepada rakan-rakan, layarilah blog tersebut untuk mencari
damai di hati.>  > www.mencarisidiqqin.blogspot.com>  >  >  >  >    > > > > >
[Non-text portions of this message have been removed]>