Asa s-a spus si despre buletine, telefoane, mobile etc :)
Omul nu mai este de mult timp liber.

Oricum implantul nu este obligatoriu. Cine il vrea si-l pune, cine nu
sa fie sanatos. De exemplu pentru persoane care au probleme psihice si
dispar complet este un lucru bun. Deasemenea ceea ce nu se spune este
ca nu este numai implantul ci si alte metode de urmarire. Probabil ca
si in Romania ar fi destui care sa puna copiilor un mic tracking la
ghiozdan sa stie pe unde isi fac veacul si unde pot fi gasiti...

Gushterul