From: "horia traian" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, December 26, 2004 10:59 AM
Subject: [protest-ro] Doamna Diana , intre base-boc si baseball

Imi cer scuze de a va raspunde cu atata intarziere la mesajul dvs. si
deoarece nu-i vina dvs. (ci a Naturii, ea sireaca, tot ea tre' sa va care si
pe dvs. la oishtea ideologiei democratice) ca faceti politica in genunchi la
marginea patului, as vrea sa va lamuresc succint cateva lucruri: in mesajul
meu initial nu am pomenit nimic de comunisti ci m-am referit strict la o
problema de politica externa care se rezuma cam asha: "Base a transmis clar
un mesaj nefavorabil catre UE prin acea intalnire de "taina" cu diplomatul
nord-american, fiindca el a aratat clar "prioritatea" lui No1

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM