RI> Nu. Bogdan are dreptate. Pornografie este otrava
RI> mintala. E drept ca nu se pedepseste prin lege... Dar
RI> nici daca arati hoti simpatici si criminali "buni" la
RI> televizor nu se pedepseste prin lege. Crima, hotia si
RI> pornografie trebuie sa fie un fapt obisnuit pentru
RI> omul modern :-)

RI> Ti s-a intamplat vreodata sa te caci pe palierul
RI> blocului, deplin sincer? :-) Hai sa fiu ma gigel: te
RI> scobesti in nas si-ti contempli mucii in prezenta
RI> amicilor tai? :-)

Acum depinde cum pornografia este interpretata. Daca o relatie de sex
intre doua persoane e ceea ce ai zis mai sus, iti spun sigur ca nu
e:))))) Inteleg ca te pricepi la silogisme, dar nu functioneaza la
mine:)

RI> Treaba cu pornografia este destul de clara: arata-i
RI> unui barbat femei mai frumoase ca a lui si-si va cauta
RI> alta. Sigur, intotdeauna barbatii au umblat dupa femei
RI> frumoase, doar ca acum a devenit ceva firesc si
RI> "normal"... Cred ca sesizezi nuanta...

Da, si asta e taman vina pornografiei, pai asa stam toti in casa!:) Nu
vreau sa vad alte masini mai bune ca a mea, nu vreau sa mai vad alta
casa si nici alta planeta.

RI> Asta e proces de intentie. Iti dai seama cat
RI> cantareste asta, nu?

Am vazut si mai rau :)

RI> Asta s-o crezi tu. Daca nu izbutesti sa faci o
RI> legatura intre pornografie si distrugerea institutie
RI> familiei, asta e :-)

Cred ca este mai repede o problema de maturitate. Daca asta distruge
unele familii nu inseamna ca este globala. Totusi imi plac filmele cu
crime si n-am omorat pe nimeni si nici nu am de gand.
In plus daca o familie este distrusa de asa ceva inseamna ca e un fel
de relatie de ceva oarece care este instabila by default. Eu nu mi-as
distruge/renunta/termina familia daca nevasta ar insela sau ca i-ar
place di caprio sau mai stiu eu pe cine vrea. Voi?

Gushterul

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM