Codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote
 portdrapelul civilizatiei in lumea, SUA, care-ti asigura
> existenta decenta si civilizata nu faci altceva decat sa ponegresti.

speriat ca i-au murit laudatorii? ;)

----Intr-adevar pt. colectia asta de osanale  ar fi invidios si Kondukatorul de
care tocmai am scapat in ' 89 . Se vede ca pentru unii antrenamentul de pana in
'90 a fost benefic, le prinde tare bine acum.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM