--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Benedetto Schiavone"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> ca de obicei, individul de la
> altermedia, deturneaza o discutie.

Eu am spus de multa vreme ca individul respectiv e dus bine cu
pluta. Sunt convins ca sta pitit undeva ca un sobolan si isi noteaza
toate luarile de pozitie impotriva sa, visand ziua cand o sa ne puna
la zid. Dupa cum puteti observa, individul de la altermedia nu
reactioneaza, iar cand o face nu este in stare decat extrem de rar
sa sustina o discutie pana la capat (daca avem medici pe lista as
vrea sa stiu cum se numeste aceasta boala). Individul arunca
pastila, apoi se retrage si-si noteaza. Reactia la mesajele lui mi
se pare pierdere de timp, intelectul sau este impenetrabil de
argumente mai altfel decat le intelege el.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM