Domnule,
Eu nu sunt nici filosemit si nici antiroman...sunt
doar o persoana idealista caredoreste ca adevarul sa
iasa la lumina...
Desconsider cultul Holocaustului pe care evreii
recenti  il impun lumii intregi spre beneficiul lor
material...Il consider o jignire adusa suferintei
victimelor naziste.
Dar il cred pe traian Basescu, care, iesind de la
Muzeul Holocaustului a spus ca a vazut imagini cu
Holocaustul romanesc..Il cred pt ca am vaztu si eu.
Cartea lui Alex Mihai Stoenescu despre Holocaustul
romanesc contine imagini zguduitoare despre ce s-a
intamplat in Romania.

daca tot o pui problema uman, atuncea
incearca sa fi impartial, pune si
problema celor 1 milion de romani
basarabeni si bucovineni disparuti,
plus a celor 1 milion de romani morti
in conflagratie.

Pe aia cine i-a omorat?

Dar pe cei 40000 de talmudici
morti, cine i-a omorat? Armata romana
sau tifosul?

Bogdan Duca:
Acum este vinovat saracul cizmar Samuel Bercovici din
Husi de ce a facut concitadina si conationala sa Ana
Pauker?
Cat despre romanii morti in razboi...Toate partile
beligerante au avut pierderi umane imense...De ce ar
fi mai vinovati rusii care au ucis romani pe front
decat romanii care au ucis rusi?
Termenul" talmudic" este un nonsens...Multi evrei nici
nu aveau habar ce spune Talmudul si au patit-o...

In primul rand ca in 1946, pentru vina de care faci
caz, Romania a platit. Elitele au fost arestate si
lichidate, iar poporul roman a fost acuzat, invinuit
si pedepsit.

Totodata, cum poti acuza un popor de analfabeti care
traia in sate,
care traia in mizerie, cu lut in loc de podea, in
camarutze
mici ca abia te puteai misca, fara lumina in casa
decat opaitul
(ma refer la 80% din populatia Romaniei) si care era
condus
de o elita, mai putin de 1% din populatia totala a
Romaniei,
care nici macar nu era etnic romaneasca?

Matale sau nu esti roman sau habar nu ai ce inseamna
Romania?

Unde traiesti?
Bogdan Duca:
In primul rand nu i s-a cerut poporului roman sa isi
asume crimele din timpul Holocaustului ci statului
roman...
Elita politica era pur romaneasca...erau romani
nationalisti nationalisti toti...Evreii, erau exclusi
din viata cetatii inca din ianuarie 1938 cand guvernul
Goga a oferit Romaniei primul pachet de legi rasiste.

Cat despre inchisorile comuniste....acolo au stat si
evrei...

Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului
public!

Yahoo! Groups Sponsor  ADVERTISEMENT

Terms of Service.

Nuovo Yahoo! Messenger: E' molto più divertente: Audibles, Avatar, Webcam,
Giochi, Rubrica… Scaricalo ora!
http://it.messenger.yahoo.it

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM