Mosule Cheval,daca esti asa destept sa faci contra-valuri p'aci, de
ce dracu' nu iti cauti tu de lucru si te dai asa gratis in stamba?Sau
plateste Academia Romana internetul sa stai sa dai rigiieli pe banii
contribuabilului?Pina acum tin sa te anunt ca mesajul tau e plin de
frustrari de complexat, indiferent de opinia celui pe care il combati.
Dorin
--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Sorin Cheval" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> [...]
> de Bogdan Stanciu si AlterMedia, dar fraza de mai sus e prea
> frumoasa :)
> Intrebarea mea, deloc dificila :)) ar fi asa: daca internetul ar
> putea fi orice am dori noi sa fie, s-ar putea ca, pentru mine, el
sa
> fie o portie de ardei umpluti si o poza cu Bogdan Stanciu imbracat
> in steagul SUA stantat cu poza lui Bill Gates?

> care
> fost pus la
>
> Baby Stanciu, totul costa deja, doar nu-ti imaginezi ca citesti
> aceste randuri gratis. Pardon, uitasem ca esti bolnav de
credulitate
> intempestiva cu accente de paranoia, scuze.

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM