--- diana lungu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --Imi pare rau dar  frustrarile
> personale nu trebuie puse in
> carca unei natiuni.

n-am condamnat poporul de analfabeti
facuti zob de o elita talmudica venita
pe tancuri sovietice!

Ai uitat?

Condamn elita produsa de talmudici,
pe modelul ghetoului talmudic,
al luptei de clasa!

Chiar nu te-ai prins ca-l bag pe
Joita Tanase (fostul procuror general
al Romaniei care personal a incercat
sa ma infunde) in gasca de borfasi
produsi de elitele comuniste talmudice?

> --Daca sunteti american care traieste
> in Romania inseamna ca Romania e o
> tara democratica...nu mai sunt dubii.

afla ca in Romania lui Ceausescu (dar si
a lui Dej) traiau numerosi cetateni americani
in Romania. Eu am cunoscut din aia care au
facut si canalul pe tema asta.
Daca tu denumesti asta democratie, imi dau
seama ca ai viziuni "progresiste", de
anvergura.

> Totusi statutul acesta de care va prevalati nu va da dreptul sa
> aruncati cu noroi in noi restul care nu suntem americani.

iarasi "noi" contra "voi". Unii mai buni ca altii.
Chinezii imigranti in Romania sunt buni, americanii romani
imigranti in Romania sunt rai.

Misto conceptie, adevarata "lupta de clasa".
Sa traiti tovarasi!
La lupta tovarasi!

> --Eu nu terfelesc nimic/pe nimeni. Nu sunteti singurul care a luptat
> pt. democratie, libertate, etc in Romania. Unii au facut adevarate
>sacrificii, dar pt. asta nu se-mpauneaza nici nu ponegresc pe nimeni
> si nici nu cer privilegii.

La cine te referi? La aia cu diplome de revolutionari care
au obtinut magazine, terenuri, privilegii samd?

> --Indivizii care conduc sunt preocupatzi de inavutire oriunde s-ar
>afla in lumea asta, dv. ar trebui sa stiti lucrul acesta , ca vad ca
>sunteti f. mobil.

faptul ca sunt mobil ma condamna la a fi pus pe inavutire?

>La noi or sa vina chinezii si vor face ei o tara prospera in balcani,
> iar romanii o sa-si ia lumea-n cap cum au mai facut-o si altii.
> Sunteti multumit de acest scenariu?

nu sunt multumit.
Tin prea mult la trecutul neamului din care ma trag.

Te supara?

> --Ce imagine excelenta a globalizarii; extraordinar! noi culegem
> capsuni pe la altii, africanii si asiaticii vor prasi ogoarele
> mioritice, pai nu asta vor compatriotii dvs americanii?

Dupa cate stiu eu, compatriotii mei americani, ca toata lumea
de oriunde pe glob, este conservativa. Am trait in numeroase
locuri, majoritatea americanilor sunt xenofobi, urasc strainii,
sunt suparati ca locurile de munca emigreaza in strainatate,
nu le place faptul ca-si pierd slujbele unor straini,
sunt suparati ca tehnologia ii obliga sa invete noi slujbe,
sa se recicleze etc. In SUA se munceste pe branci, cunosc
foarte multa lume care lucreaza in doua slujbe. Foarte multi
americani acuza managementul unor finantisti din tagma
lui Greenspan (talmudic) ca le distruge fericirea, ca prin
globalism le sacrifica linistea si pacea.

Asa ca nu prea inteleg la care "compatrioti ai mei americani"
faci apropoul?

>  Iar in anii 70 eu nu stiam inca sa citesc eram cum ati spune dvs.
> analfabeta. Deci n-am la ce sa am amnezie.

Dar in anii '80 stiai sa citesti? Unde traiai?

> --Si n-ati sters-o inca? sau sunteti exilat pe meleagurile dragi ale
> Mioritzei?

cum am spus traiesc o parte din an in Romania si o alta in SUA
sau pe alte meleaguri.

> --Da' si ce are una cu alta? Stati la Brasov si faceti turism la
> Marea Neagra sau Suceava care-i treaba?Sau nu avetzi timp de turism
>...cu-atatea afaceri pe cap.

afacerile ma duc in intreaga tara. Am afaceri la Marea Neagra,
am afaceri in CArpati, am afaceri la Suceava, am afaceri
in Maramures, in delta, in Banat, in Bucuresti si oriunde
in Romania. Adica oriunde in Romania eu muncesc, nu sunt turist.
E greu de inteles?

> --Pai si-atunci de ce chinezii n-ar putea circula/locui
> nestingheriti in Romania sau unde-or vrea daca tot traim intr-o lume
>  moderna unde granitele nu au importanta, sau dreptul acesta il au
> doar americanii, eventual cei cu multiple cetatenii?

cum am explicat, problema nu este cea a dreptului chinezilor
sa circule oriunde pe glob, problema este cea a romanilor
care in curand se vor vedea fara stat, fara tara, fara trecut,
fara viitor. E vorba de o natiune pe cale de disparitie.

Se intelege deosebirea?

Nu este vorba despre discriminarea chinezilor (ce subiect misto
multiculturalist, despre toleranta, blablabla...) este vorba
despre discriminarea romanilor (subiect nasol, pentru legionari,
nazisti, etc. etc.).

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM