Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>n-am condamnat poporul de analfabeti
>facuti zob de o elita talmudica

-Am impresia uneori ca atunci cand scrieti va dicteaza papagalul  din colivie,
ca prea se repeta frazele astea cu analfabetzi, talmudici si alte grupuri
de-astea sociale. Ori avetzi o obsesie insurubata pe undeva si nu v-ati dat
inca seama.

>Chiar nu te-ai prins ca-l bag pe
>Joita Tanase (fostul procuror general
>al Romaniei care personal a incercat
>sa ma infunde) in gasca de borfasi
>produsi de elitele comuniste talmudice?

-Pai si ce legatura au relatiile dvs. cu Tanase si toate jignirile continue pe
care le aduceti poporului de care pretindeti ca va pasa?

>Unii mai buni ca altii.
>Chinezii imigranti in Romania sunt buni, americanii romani
>imigranti in Romania sunt rai.

-Eu nu am facut astfel de aprecieri. In rest e treaba dvs. ce intelegeti.

>Misto conceptie, adevarata "lupta de clasa".

-Stiti ce e aceea o clasa sociala? nu este acelasi lucru cu un grup etnic!in
conceptia americana confuzia e bine intretinuta.

>La cine te referi? La aia cu diplome de revolutionari care
>au obtinut magazine, terenuri, privilegii samd?

-Eu vorbeam de cei care fac  cu-adevarat ceva pentru binele Romaniei, fara sa
ceara nimic in schimb si fara sa-i blameze la infinit pe romani.

>faptul ca sunt mobil ma condamna la a fi pus pe inavutire?

-Eu vorbeam despre toti cei care ajung la putere, putere care se bazeaza peste
tot in lume pe resurse materiale.Cei care conduc in orice stat din lume au ca
principal scop inavutirea lor, in primul rand.

>nu sunt multumit.
>Tin prea mult la trecutul neamului din care ma trag.

>Te supara?

-N-are de ce sa ma supere, ma supara doar  nevrozele dv. si jignirile
interminabile proferate la adresa poporului roman (care intre noi fie vorba nu
e nici mai rau nici mai bun decat alte popoare)

 >In SUA se munceste pe branci, cunosc
>foarte multa lume care lucreaza in doua slujbe. Foarte multi
>americani acuza managementul unor finantisti din tagma
>lui Greenspan (talmudic) ca le distruge fericirea, ca prin
>globalism le sacrifica linistea si pacea.

-Si-n Romania sunt oameni care muncesc pe branci si castiga cat un american,
din nefericire nu o pot face f. multi  romani, cum nu o fac nici toti
americanii.

>Dar in anii '80 stiai sa citesti? Unde traiai?

-Traiam in Romania, dar nu am citit nici o data Scanteia, nu m-a interesat,
eram prea detasata de minciunile care se spuneau si nu pierdeam vremea. Tot ce
se intampla in jururl meu mi se parea atat de absurd incat nu aveam
curiozitatea sa mai citesc si ziarele, care erau la fel de absurde ca si
realitatea.

>afacerile ma duc in intreaga tara. Am afaceri la Marea Neagra,
>am afaceri in CArpati, am afaceri la Suceava, am afaceri
>in Maramures, in delta, in Banat, in Bucuresti si oriunde
>in Romania. Adica oriunde in Romania eu muncesc, nu sunt turist.
>E greu de inteles?

-Deci va duceti viata in ROMANISTAN  cu alte cuvinte, pentru ca asta era de
fapt miezul problemei(turist sau nu)

>cum am explicat, problema nu este cea a dreptului chinezilor
>sa circule oriunde pe glob, problema este cea a romanilor
>care in curand se vor vedea fara stat, fara tara, fara trecut,
>fara viitor. E vorba de o natiune pe cale de disparitie.

-NU va faceti griji, stiti cum spune o vorba romaneasca `ce e rau nu
piere`(asta a fot o gluma). Cu sau fara chinezi, talmudici, etc, Romania mai
are suficienta forta pentru a exista inca mult de-aici inainte chiar daca
realitatea ne face sa fim uneori pesimisti.

>este vorba
>despre discriminarea romanilor (subiect nasol, pentru legionari,
>nazisti, etc. etc.).

- Pai vad ca discriminarea romanilor va preocupa tare de tot chiar pe dvs. Ce
sa mai inteleg de-aici?

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM