From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> Daca majoritatea judetelor ardelene
> (asta am citit-o in ziarele romanesti
> in nenumarate randuri) se plang ca din
> veniturile lor bugetare varsate la

Eu ma plang, tu te plangi, el se plange - HALAL "deductie logica".
Sa vezi ce ma plang EU, mintenash! o sa deduceti ca dau la buget vreo cateva
miliarde bune! :-pp

> Iar explicatie este simpla: Transilvania este productiva,
> Transilvania este ancorata in realitate, este pusa sa faca
> bani.

Ce PUII mei "produce" atat de mult Transilvania? ca e PLINA de "gauri
negre" - merg la subventii acolo, de nu se poate!
Cele mai multe "zone defavorizate", cele mai multe firme cu datorii (vezi
"chemical brothers") samd...

aaaaa.... Tmisoara? ;))... pai, da.... autostrada ar trece pe aproape... dar
parca ziceati ca Timisoara NU e in "Transilvania lu' Bechtel" :-pp

Dati, domne, aici STATISTICI!!! NUMERE! CAT varsa la buget fiecare judet,
cat ia de la buget, cate subventii merg in... cate datorii la buget exista
in jud. resp... nu basme si blablauri...

asta-i buna!

Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

Does he tell you he loves you when he's hitting you?
Abuse. Narrated by Halle Berry.
http://us.click.yahoo.com/aFQ_rC/isnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM