----- Original Message -----
From: "Benedetto Schiavone" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Friday, April 22, 2005 5:19 AM
Subject: [protest-ro] Re: Autostrada Bechtel: �Adio, dar raman cu voi!�

> Nu lucrez la Trezoria Romaniei sau in Ministerul de Finante,
> iar in plus nu am vazut nicaieri postate cifre parvenind de la
> aceste institutii.
> Asa ca ma bazez pe informatiile difuzate de presa din Romania,
> printre care presa regionala, din care rezulta aportul
> de peste 2/3 a judetelor Transilvaniei la bugetul Romaniei.

Giugiuc. Dak tot esti chitit sa dai cu barda pune mina si cere date. Faceti
socoteala citi parlamentari aveti voi si citi are Bucurestiul. Si daca va
plingeti de liste facute de la centru, filialele locale tot din ardeleni
verzi sint facute. Pina una alta ia baga lista aia cu autocamioane si
pufuleti facute la Brasov, sa ne minunam si noi.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM