--- valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> De ce nu pleaca? Sa nu
> ne cacam pe noi, ca pute.
> &@Radu Iliescu: "cizma cotropitorului"? Atunci
> ziaristii francezi luati
> ostatici de ce-au fost luati ostatici? Mai
> rasfirati, brieteni, mai

In caz ca nu stii, tataie, dar bulgarii si polonezii
au facut AMR-ul pana la data la care sterg putina.
Italienii de asemeni. Olandezii s-au carat deja, iar
cat despre britanici, nici ei nu se simt mai bine.
Cine spune "sa nu ne cacam pe noi"? :-)

Toate cele bune,
Radu Iliescu

P.S. Ia fa mata un ezercitiu de istorie si completeaza
lista asta: Vietnam, Panama, Nicaragua, Mexic, Coreea
de Nord, Filipine, Haiti, Cuba, Columbia,
Saint-Domingo, Honduras, Venezuela, Irak, Guatemala,
Liban. Si ca sa nu te las cu ochii in soare, am sa-ti
spun si ce au in comun: fiecare dintre ele au fost
invadate de USA dupa 1898 (date terminarii oficiale a
genocidului amerindian), sau au fost victimele unor
lovituri/atentate organizate de CIA, sau au fost sub
embargou american declarat unilateral. Mai ai probleme
cu "cotropitorul american"? Aud?!

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

http://mail.yahoo.com

Give the gift of life to a sick child.